Monday, November 5, 2012

စြန္႕လႊတ္ခဲ့ရတဲ့အလုပ္ကေလးတစ္ခု

ကြ်န္ေတာ္ ၄တန္းေက်ာင္းသားဘ၀က အၿဖစ္အပ်က္ေလးပါ- ကြ်န္ေတာ္တို႕အိမ္ရဲ႕မ်က္ေစာင္းထိုးမွာအေဖ့သူငယ္ခ်င္းအိမ္ရွိပါတယ္။သူတို႕အိမ္မွာမိသားစုတႏိုင္ဇီးထုပ္လုပ္ ငန္းေလးရွိပါတယ္။ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြမွာက်ေနာ္လည္းသူတို႕အိမ္အလည္သြားရင္း ဇီးထုပ္ေတြကို ကူထုပ္ ေပးခဲ့ပါတယ္။တေန႕အေဖ့သူငယ္ခ်င္းက - “သား ဇီးထုပ္ေတြကိုေက်ာင္းမွာယူေရာင္းပါလား သားမုန္႕ဖိုးရတာေပါ့၊ဦးကေရာင္းရတဲ့အေပၚမူတည္ၿပီးသားကိုမုန္ကိုမုန္႕ဖိုးေပးမယ္ေလ” လို႕ေၿပာပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲသူေၿပာတာလက္ခံၿပီး အတန္းထဲမွာ ဇီးထုပ္ေတြေရာင္းပါတယ္။ “ဇီးထုပ္က ေဆးသႀကားမပါေတာ့စားလို႕ေကာင္းပါတယ္”လို႕ဆရာမေတြကေၿပာပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ဇီးထုပ္ေတြကို ၃တန္း၊၂တန္း၊၁တန္း၊သူငယ္တန္းေတြကလဲ၀ယ္စားခဲ့ႀကပါတယ္။ ဇီးထုပ္ေရာင္းေကာင္းေတာ့ က်ေနာ္လဲမုန္႕ဖိုးမ်ားမ်ားရတာေပါ့။ဒီလိုနဲ႕ တစ္လေလာက္ႀကာတဲ့ေန႕တေန႕မွာ အတန္းပိုင္ဆရာမကကြ်န္ေတာ္ကိုေၿပာပါတယ္။ေၿပာေနတုန္းဆ၇ာမမ်က္ႏွာကစိတ္မေကာင္းၿဖစ္ေနပံုပါ။ သူေၿပာတာအမ်ားႀကီးပါ-ဆိုလိုရင္းကေတာ့ “ေက်ာင္းမွာေစ်းေရာင္းဖို႕ ေက်ာင္းေစ်းတန္းကေစ်းသည္ေတြကိုပဲခြင့္ၿပဳထားတာ၊ သူတို႕ကလြဲၿပီးဘယ္သူမွေက်ာင္းမွာေစ်းေရာင္းခြင့္မရွိဘူး”ဆိုတာပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္လဲစိတ္မေကာင္းစြာနဲ႕ပဲ ဇီးထုပ္ေရာင္းတဲ့အလုပ္ကိုစြန္႕လႊတ္ခဲ့ရပါတယ္။ ။ (ေသာ္ဇင္အုန္း)

No comments:

Post a Comment